Villkor

ANMÄLNINGSVILLKOR
1. Generella regler

I och med att du betalar in din anmälningsavgift betraktas anmälan som definitiv och betalnings- och avbokningsreglerna träder i kraft 
Ångerrätten är 14 dagar enligt Allmänna reklamationsnämndens avtal

 
2. När ska jag betala?

Anmälningsavgiften ska vara betald senast 10 dagar efter anmälan
Resterande belopp ska vara betalt senast 30 dagar innan utbildningens start, alternativ enligt upplagd delbetalningsplan
 
3. Vilka avbokningsregler gäller?

1. Din anmälningsavgift är inte återbetalningsbar om ångerrätt inte utnyttjats 14 dagar efter den betalats eller ett läkarintyg uppvisas som styrker att sjukdom förhindrar dig att genomföra utbildningen.

2. Avbokning av plats på utbildningen är möjlig 30 dagar innan utbildningens start

Vid avbokning av plats i ett senare skede är man skyldig att betala för utbildningen. Man har sedan möjlighet att i mån av plats vid senare tillfälle delta på utbildningen.

4. Påbörjad utbildning är du alltid betalningsskyldig för, dock har man möjlighet att i mån av plats vid senare tillfälle delta på utbildningen.

5. Vid "no show" det vill säga ingen avbokning och ingen närvaro är man betalningsskyldig till utbildningen.